۱۳۹۹ فروردین ۲۹, جمعه

نیاز فوری برای برپایی یک دولت در تبعید




هم میهنان گرامی!
راز کامگاری گرفتن تصمیم درست در زمان درست است. اگر شما خواهان سرنگونی حکومت اشغالگر اسلامی هستید که ایران را به مرز فروپاشی اخلاقی، تجزیه و نسل کشی رسانده است، انجام این کار مهم تنها از راه برپایی یک دولت ملی امکان پذیر است که بتواند از راه نافرمانی مدنی، سازماندهی اعتصاب ها و اعتراض های سراسری حکومت اشغالگر اسلامی را تسلیم در برابر خواست مردم بکند و زمینه یک گذار آرام و بدون هرج و مرج را فراهم بیاورد. امروز تشکیل یک دولت ملی بهترین نمونه برای گرفتن تصمیم درست در زمان درست است. و از آنجا که به دلیل خطر جانی برای هموندان این دولت ملی، امکان برپایی چنین دولتی در ایران و در سایه ترس و ترور حکومت اسلامی وجود ندارد، پس این دولت باید در برونمرز و به سخن دیگر در تبعید تشکیل شود.
در این پیوند وبسایت تلوزیون «کانال یک» داریوش همایون امکان یک همه پرسی را فراهم کرده است که شما میتوانید بدون هیچگونه خطر امنیتی از راه شرکت در آن، به تشکیل این دولت یا در مخالفت با آن رای دهید. از آنجا که دولت در تبعید شایستگیش (مشروعیتش) را از مردم میگیرد، شرکت بالای مردم در این همه پرسی در راستای پشتیبانی از این دولت میتواند سبب پشتیبانی جهانی از این دولت هم بشود.
با این پیشگفتار من میخواهم از شما خواهش کنم که اگر نسبت به آینده ایران بیتفاوت نیستید، با هزینه کردن تنها یک دقیقه از وقت گرانبهای تان حتما از وبگاه «کانال یک» بازدید کرده و در این همه پرسی شرکت کنید و این درخواست را در فضای مجازی انتشار دهید.
با سپاس فراوان از همه آزادگان
https://ch1.cc/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر